مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-27سياسي

برگزاری جشن های دهه ولایت در بقاع متبرکه خراسان رضوی 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برنامه دهه ولایت و امامت در بقاع متبرکه و موقوفات استان از برگزاری جشن های دهه ولایت با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در 70 بقعه متبرکه استان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد احمدزاده در خصوص برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در سال 1400، اظهار کرد: جشن ولایت علوی از سه شنبه؛ 29 تیر ماه، همزمان با روز عرفه آغاز شده و تا پنج شنبه، 7 مرداد ماه، همزمان با روز عید غدیر خم در بقاع متبرکه خراسان رضوی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های جشن ولایت علوی در دو بخش شامل برنامه های فرهنگی و اقدامات اجتماعی برگزار می شود، افزود: در بخش برنامه های فرهنگی، اقدامات فرهنگی و تبلیغی شامل فضاسازی، تبلیغات محیطی پیرامون بقاع متبرکه و آذین بندی صحن، تبلیغات شهری و نصب بنرهای دهه ولایت در سطح شهر، نورافشانی در شب عید غدیر با همکاری نهادهای مرتبط با رعایت اصول ایمنی در 17 بقعه متبرکه و راه اندازی 16 کاروان شادی با عنوان شمیم ولایت در دهه ولایت به ویژه شب و روز عید سعید غدیر خم انجام می شود.

احمدزاده برپایی مراسم جشن در صحن بقاع متبرکه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در شب و روز عید غدیر خم در 70 بقعه متبرکه، قرائت دعای عرفه در 45 بقعه متبرکه در عصر روز عرفه، برگزاری نماز عید سعید قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های دهه ولایت در بقاع متبرکه خراسان رضوی 

برگزاری جشن های دهه ولایت در بقاع متبرکه خراسان رضوی